مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-17سياسي

تعیین تکلیف پرونده های معوق با تشکیل کمیته های تخصصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ربیع الله قربانی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در پانزدهمین بازدید میدانی خود از مجتمع های قضایی 24 گانه تهران بزرگ از همه شعب و قسمت های مختلف مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران قضایی .

- رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران بر تعیین تکلیف پرونده های معوق، با ضرورت تشکیل کمیته های بازشماری پرونده ها، مشاوره به قضات پرونده های مسن و نظارت بر کارشناسی ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ربیع الله قربانی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در پانزدهمین بازدید میدانی خود از مجتمع های قضایی 24 گانه تهران بزرگ از همه شعب و قسمت های مختلف مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران قضایی و اداری و نشست تخصصی با قضات مجتمع، در جریان کم و کیف خدمت رسانی به مراجعه کنندگان قرار گرفت.

قربانی گفت: در جهت کاهش مراجعه مردم به محاکم با صدور حکم باید فصل خصومت عادلانه به عمل آید، مختومه کردن پرونده با قرار های شکلی به بهانه آمار بدون مبنای قانونی موجب تحمیل هزینه دادرسی به اصحاب پرونده و مراجعه مجدد مردم به محاکم خواهد شد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به تعیین تکلیف سریع و به موقع پرونده های معوق و مسن به ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پرونده های معوق با تشکیل کمیته های تخصصی

تعیین تکلیف پرونده های معوق با تشکیل کمیته های تخصصی