مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-09بين الملل

کرملین: آمریکا و اوکراین درک کنند شکست روسیه غیرممکن است


سخنگوی کاخ کرملین امروز ضمن اشاره به بی فایده بودن تلاش های واشنگتن و کی یف در جنگ با روسیه، به مصرف شدن 96 درصد از بودجه اختصاصی آمریکا برای اوکراین اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (پنجشنبه) گفت که زمانش رسیده تا آمریکا و اوکراین بفهمند شکست دادن روسیه غیرممکن است.

پسکوف در مصاحبه با شبکه روسیا تی وی توضیح داد که واشنگتن و کی یف باید به بی فایده بودن تقابل و درگیری نظامی با روسیه، علی رغم حمایت های هنگفت غرب از اوکراین، باور پیدا کنند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره اظهار داشت: زمان آن رسیده است که همه در کی یف و واشنگتن درک کنند که شکست دادن روسیه در میدان جنگ غیرممکن است .

سخنگوی کرملین در واکنش به اعتراف کاخ سفید به مصرف شدن 96 درصد از بودجه اختصاص داده شده به اوکراین، تصریح کرد: در واقع آمریکا اخیراً بیش از 200 میلیون دلار در ساعت برای تسویه بدهی های خود هزینه می کند .

پسکوف در واکنش به این صحبت مجری که دولت کنونی آمریکا مانند دولت های قبلی می تواند به سادگی پول بدون پشتوانه چاپ کند نیز گفت که کاغذهای لازم برای چاپ پول توسط واشنگتن هم حتی به زودی تمام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: آمریکا و اوکراین درک کنند شکست روسیه غیرممکن است

کرملین: آمریکا و اوکراین درک کنند شکست روسیه غیرممکن است