مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-18دانش

ایجاد بسترهای تشویقی برای انتشار مقالات علوم انسانی ایرانی در دنیا


معاونت پژوهشی وزارت علوم با همکاری صاحبنظران دانشگاهی، راهکارهای تشویقی افزایش مقالات علوم انسانی ایران در نمایه های جهانی را تدوین کند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت پژوهشی وزارت علوم با همکاری صاحبنظران دانشگاهی، راهکارهای تشویقی افزایش مقالات علوم انسانی ایران در نمایه های جهانی را تدوین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در شورای راهبری مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، این مؤسسه را مغز و قلب علم و فناوری ایران و جهان اسلام دانست و تاکید کرد: هر چقدر از این مؤسسه حمایت کنیم، کم است و جا برای حمایت بیشتر دارد.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت این مرکز، شاهد هستیم مدیر جدید به صورت شبانه روزی برای توسعه این مرکز و معرفی فعالیت های آن وقت می گذارد و برای معرفی چهره به چهره ظرفیت های مرکز به دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور سفر می کند.

زلفی گل اظهار کرد: هم اکنون در شورای راهبری مؤسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام، افراد باتجربه کافی و اهل علم وجود دارند که با مباحث پژوهشی کاملا آشنا هستند و از این حیث شاید شورای راهبری این دوره استثنا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بسترهای تشویقی برای انتشار مقالات علوم انسانی ایرانی در دنیا

ایجاد بسترهای تشویقی برای انتشار مقالات علوم انسانی ایرانی در دنیا