مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-19سياسي

پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می رسد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می رسد.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می رسد.

آیت الله علی خاتمی امروز (یکشنبه، 28 آبان ماه) در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی خط سومی را در دنیا ترسیم کرد و 37 سال است که این انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده است و در مسیر استقلال حرکت می کند، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی دنیا با یک سیاست تحمیل شده بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم و مدیریت می شد و هر حرکت اجتماعی و سیاسی زیر بلیت دو ابرقدرت شرق و غرب شکل می گرفت.

وی بیان کرد: شکل گیری انقلاب و نهضت اسلامی در ایران با این طرز تلقی امری محال به حساب می آمد و امام خمینی (ره) با تکیه بر آموزه های دینی و اسلامی بر تفکر رایج وابستگی جنبش ها و خیزش ها به شرق و غرب خط بطلان کشید و بنیان های نظام جمهوری اسلامی را با الگو گرفتن از راه و روش پیامبر (ص)، امیرمومنان علی (ع) و ائمه معصومین (ع) پایه گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می رسد

پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می رسد