مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-19فناوري

چرا در اینترنت 5G از منطقه عقب هستیم؟


اینترنت موبایل انتخاب بیش از 90 درصد مشترکان برای دسترسی به اینترنت است و سهم بقیه روش ها از جمله ADSL، TD-LTE، وای فای و.

روی هم به 10 درصد نمی رسد.

- فرارو نوشت: وزیر ارتباطات چهارشنبه هفته گذشته موقع خروج از جلسه هیات دولت با سوالی درباره اینترنت 5G غافلگیر شد و اعلام کرد، همراه اول هنوز مجوز استفاده تجاری از نسل پنج موبایل را دریافت نکرده است.

این پاسخ زیرکانه اگرچه توانست در آن لحظه و به طور موقت عیسی زارع پور را از شر سوالی جنجالی خلاص کند، اما در ادامه به ابهامات متعددی در ذهن ها دامن می زند که شاید در نهایت حتی عملکرد او و مجموعه وزارت ارتباطات را به چالش بکشد.

مشترکان موبایل در ایران به روایت آمار رسمی سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وابسته به وزارت ارتباطات، از 147 میلیون و 700 هزار نفر گذشت تا ضریب نفوذ تلفن همراه به حدود 176 درصد برسد.

این عدد را می توان این طوری توصیف کرد که برخی مشترکان بنا به دلایل مختلف از جمله شخصی و کاری صاحب بیش از یک سیمکارت فعال هستند.

بررسی آمار های سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال جدید، اما یک واقعیت تلخ را افشا می کند.

پارسال تعداد مشترکان تلفن همراه کشور 148 میلیون و 242 هزار و 308 نفر برآورد می شد، ولی امسال این عدد به 147 میلیون و 706 هزار و 883 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در اینترنت 5G از منطقه عقب هستیم؟

چرا در اینترنت 5G از منطقه عقب هستیم؟