مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-21سياسي

بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است که به یک سازمان محدود نمی شود


بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است که به یک سازمان محدود نمی شود؛ آرمان تفکر بسیج خداباوری، خدا محوری و ظلم ستیزی است و این نگاه به همه مسلمانان تسری پیدا کرد و باعث انسجام مبارزاتی مردم فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز در برنامه نشست روشنگری که در مدرسه شهید رجایی چابهار برگزار شده بود، اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی اول کشور بزرگ عثمانی تقسیم شد و سرزمین فلسطین به انگلیسی ها رسید و قیومیت آن را این کشور به عهده گرفت.

وی افزود: آغاز ظلم و ستم انگلیسی ها از آن سال یعنی 1917 کلید خورد و مسیر ظلم بر مردم فلسطین ادامه پیدا کرد؛ بعد از جنگ جهانی اول مبارزات مردم فلسطین به فرماندهی عزالدین قسام آغاز شد و این مبارزات ادامه پیدا کرد.

شفایی تصریح کرد: در جنگ جهانی دوم اتفاقات ویژه تری رقم خورد و خروجی این جنگ این بود که با کمک انگلیس رژیم صهیونیستی از فلسطین سر بلند کرد.

وی افزود: از سال 1948 حجمه سنگین این رژیم بر علیه مردم مظلوم فلسطین اوج گرفت تا آن ها بتوانند مردم فلسطین را از آن کشور بیرون و کشور خود را تاسیس کنند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: قدرت رژیم صهیونیستی با کمک مستکبرین جهان روز به روز زیاد شد تا اینکه در جنگ 6 روزه کشورهای عربی را شکست و اکثر خاک فلسطینیان را غصب کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است که به یک سازمان محدود نمی شود

بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است که به یک سازمان محدود نمی شود