مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-18حوادث

پیشرفت فیزیکی بازسازی مناطق زلزله زده خوی از 85 درصد گذشت


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: پیشرفت فیزیکی بازسازی مناطق زلزله زده خوی در حوزه روستایی 91 درصد و در حوزه شهری 85 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به تسریع در اقدامات احداثی در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای زلزله زدگان به علت نزدیک شدن به فصل سرما اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی بازسازی این مناطق در حوزه روستایی 91 درصد و در حوزه شهری 85 درصد بوده است.

 وی افزود: از سه هزار و 220 واحد زلزله زده ای که بر اثر زمین لرزه های سه گانه سال گذشته بالای 80 درصد خسارت دیده و به اصطلاح تخریبی بودند، بیش از سه هزار و 160 واحد معادل 98 درصد مرحله فنداسیون را به اتمام رسانده اند.

برزگر اضافه کرد: همچنین مرحله سقف افزون بر 2 هزار و 850 واحد به اتمام رسیده که نزدیک به 89 درصد کل منازل خسارت دیده را شامل می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که بر سر راه احداث سریع واحدهای خسارت دیده وجود داشت، تامین و تخصیص مانده بلاعوض مصوبه هیات دولت توسط بانک ها بود که این امر در هفته جاری محقق می شود و به محض تخصیص مانده بلاعوض، به حساب های خانوارهای حادثه دیده واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی بازسازی مناطق زلزله زده خوی از 85 درصد گذشت

پیشرفت فیزیکی بازسازی مناطق زلزله زده خوی از 85 درصد گذشت