مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-19بين الملل

پادشاهی سوئد؛ مرکز مافیای پزشکی و قاچاق داروی منافقین


بخش مهمی از شبکه مافیای داروی منافقین در کشور پادشاهی سوئد فعال است و اعضای آن را پزشکانی شکل داده اند که سابقه عضویت در این گروهک و حضور در عملیات های تروریستی منافقین را در پرونده دارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: بعد از افشای جزییاتی از اسامی شرکت ها، انجمن های پوششی منافقین و مسئولان آن در کشور کانادا توسط رسانه های داخلی، خبرگزاری تسنیم به اطلاعاتی از شبکه بزرگ مافیای منافقین دست پیدا کرده است که نشان می دهد بخشی از این شبکه متمرکز بر قاچاق دارو و اقلام بهداشتی است.

بنا بر این گزارش، بخش مهمی از این شبکه مافیای دارو در کشور پادشاهی سوئد فعال است و اعضای آن را پزشکانی شکل داده اند که سابقه عضویت در این گروهک و حضور در عملیات های تروریستی همچون فروغ جاویدان را (عملیات مرصاد که منجر به ناکامی و کشته شدن منافقین در خاک ایران شد) در پرونده دارند.

وظیفه این شبکه بیشتر در حوزه مالی و پشتیبانی از گروهک منافقین است و به صورت تخصصی در زمینه تهیه اقلام و مایحتاج آنها خصوصاً بخش پزشکی فعال هستند، به عنوان مثال بر اساس این اطلاعات، این شبکه برخی اقلام و تجهیزات پزشکی موردنیاز مقر منافقین در آلبانی، همچون اتانول، قرص ژلوفن، تعدادی دستگاه اُکسی متر (تست اکسیژن خون)، ونتیلاتور، روپوش و ملحفه مخصوص بیماری های عفونی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاهی سوئد؛ مرکز مافیای پزشکی و قاچاق داروی منافقین

پادشاهی سوئد؛ مرکز مافیای پزشکی و قاچاق داروی منافقین