مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 00:302023-10-23بين الملل

عملیات زمینی؛ سقوط اسراییل به جهنم


ارتش رژیم یک بار در مهرماه با شکست تاریخی و خُرد کننده که اعتباری برای او باقی نگذاشت، روبه رو شد و مسلماً آثار ترس نظامیان رژیم از مقاومت، ابتکار عمل را از آنان خواهد گرفت و به پیروزی بزرگ پیش روی مقاومت کمک خواهد کرد.

- فارس پلاس؛ سعدالله زارعی در یادداشتی نوشت: حمله زمینی به غزه، بزرگ ترین چالش و گرفتاری رژیم صهیونیستی در مواجهه با مقاومت فلسطین می باشد.

بنیامین نتانیاهو که در جامعه و ارکان نظامی، امنیتی و سیاسی رژیم غاصب، اعتبارش را به طور کامل از دست داده است، سکان عملیاتی را به دست گرفته که بسیار دشوار و از توان او خارج می باشد.

براین اساس دولت هایی که نگران سرنوشت رژیم صهیونیستی هستند، او را اندرز داده اند که درباره ورود زمینی به غزه عجله نکرده و ابعاد آن را مورد سنجش دقیق قرار دهد.

آنان البته با نخست وزیر و دولت نگون بخت اسراییل در حذف مقاومت فلسطین از غزه همداستان هستند و برای تحقق این هدف دشوار هرچه از دست شان برآمده از رژیم غاصب دریغ نکرده اند.

سفر همزمان رؤسای آمریکا، انگلیس و آلمان به تل آویو و تقدیم محموله های نظامی در زمانی که رژیم در زیر ضربات مقاومت خُرد شده بود، این همداستانی و در عین حال اضطراب آنان را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات زمینی؛ سقوط اسراییل به جهنم

عملیات زمینی؛ سقوط اسراییل به جهنم