مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-31سياسي

برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان


رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان از برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان از برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان خبر داد.

بیتا روحی اظهارکرد: پنجمین نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 آبان ماه به میزبانی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری فصلی این نشست در کلانشهرها، تصریح کرد: ریاست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران سازمان مدیریت بحران کشور، معاون امور شهری و کلانشهر تهران، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در این نشست حضور خواهند یافت.

روحی به موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد اشاره کرد و افزود: در این نشست موضوعات مربوط به دستاوردها و درس آموخته های حوادث سیل در کلانشهرها، پدافند غیرعامل و تفویض مسئولیت به ادارات بحران شهرداری ها و ساختمان های نا ایمن و ارائه راهکار و انتقال تجربه و ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مدیریت بحران شهر تهران مورد بحث قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان

برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان