مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-03سياسي

ارتش: امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است


امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است و عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم این سرزمین، آمریکای جنایتکار است که از رژیم صهیونیستی حمایت های گسترده تسلیحاتی به عمل می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 13 آبان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در سال 1358، نقطه عطفی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است که نقش مهمی در کوتاه کردن دست استکبار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

با گذشت بیش از چهار دهه از حماسه به یادماندنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به دست دانشجویان بصیر و انقلابی، همچنان شور استکبارستیزی که نشأت گرفته از آرمانهای انقلاب و امام راحل (ره) است در جوانان غیور و ولایی میهن اسلامی موج می زند و مرگ بر آمریکا به عنوان خط مشی در آمده است.

خباثت و دشمنی آمریکا با ملت ایران دیرینه است و جنایت های زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران، از جمله حمله نظامی مستقیم، تحریک و حمایت از رژیم بعثی و گروه های مخالف سیاسی، سازماندهی گروهک های تروریست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش: امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است

ارتش: امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است