مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-02حوادث

رفع تصرف فوری بیش از 5000 متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف فوری بیش از 5000 متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام در شبانه روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف فوری بیش از 5000 متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام در شبانه روز گذشته خبر داد.

فرشاد دوستی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص رفع تصرف اراضی ملی و دولتی اظهار کرد: با حمایت مسئولین قضایی، دادستان استان و نیروی مقتدر انتظامی، یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام گشت های شبانه روزی حفاظت از اراضی را افزایش داده و با تمام توان با تصرف اراضی مبارزه قانونی کرده و سازه های غیر قانونی را تخریب خواهد کرد.

وی گفت: از شبانه روز گذشته تاکنون در مجموع 5000 متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شده و در این مدت در سراسر استان یگان حفاظت از اراضی، همکاران معاونت املاک و حقوقی و ادارات شهرستانهای مختلف راه و شهرسازی استان ضمن رفع تصرف مذکور با هوشیاری و گشت شبانه روزی در کل استان فرصت تصرف اراضی به اشخاص سود جو نداده و از زمین های ملی و دولتی در برابر تصرف حفاظت و حراست کرده اند.

دوستی با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف فوری بیش از 5000 متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام

رفع تصرف فوری بیش از 5000 متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام