مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-07سياسي

پیشنهاد اقتصادی حجت عبدالملکی به چین و روسیه چه بود؟


در سال 96 و 97 اقتصاد مقاومتی را در چین و روسیه تعریف کردم .

اقتصاد مقاومتی برآمده از اقتصاد اسلامی است و نظام اقتصادی اسلام هم بازتاب پرتوهای مکتب اقتصاد اسلام در آینه زمان و مکان است.

- حجت عبدالملکی دبیر شوای عالی مناطق آزاد گفت: تعریف ساده ای از اقتصاد مقاومتی دارم که در چین و روسیه هم آن را تعریف کردم.

ایلنا نوشت: حجت الله عبدالملکی در پنل اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد با بیان اینکه معتقدیم از منظر اقتصاد مقاومتی باید به تمام مسائل اقتصادی ورود کنیم، اظهار داشت: سیاست گذاری دولت قبل این بود که برنامه عمومی اقتصادی را دنبال کنند و در کنار آن اقتصاد مقاومتی در قالب چند پروژه از جمله تقویت مشاغل خانگی و .

پیاده سازی شود که این حرف، راهبرد غلطی بود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: تعریف ساده ای از اقتصاد مقاومتی دارم که این تعریف را در 30 دانشگاه کشور ارایه کردم و عمده اقتصاددان ها هم این تعریف را پسندیدند؛ اقتصادی که در شرایط دشواری به اهداف خود برسد، اقتصاد مقاومتی است.

البته این شرایط تنها مشمول تحریم نمی شود و هر مساله ای می تواند برای اقتصاد آن کشور شرایط دشواری ایجاد کند، در سال 96 و 97 وقتی اقتصاد مقاومتی را در چین و روسیه تعریف می کردم و از عوامل این شرایط سخت بیماری واگیر مثال زدم، در حالی که در آن زمان بحث کرونا مطرح ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اقتصادی حجت عبدالملکی به چین و روسیه چه بود؟

پیشنهاد اقتصادی حجت عبدالملکی به چین و روسیه چه بود؟