مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-05سياسي

دومین جشنواره ملی «نذر قلم» فراخوان داد


دومین جشنواره ملی «نذر قلم» در 12 محور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.

- دومین جشنواره ملی نذر قلم در 12 محور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره در محورهای شهدای دانش آموز، زنان و نهضت مقاومت، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، زنان و پیروزی انقلاب اسلامی، نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا و وصایای شهدا، نهاد خانواده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نهضت مقاومت، سبک زندگی جهادی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در اندیشه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در مکتب سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های یادداشت علمی، یادداشت ژورنالی، عکس نوشته، دلنوشته، مقاله، خاطرات کوتاه، کلیپ سه دقیقه ‍ ای، پادکست، نقاشی، داستان کوتاه و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره از طریق پست الکترونیکی z.

defam@gmail.

com و یا سروش به شماره 09981127864 تا یکم بهمن ماه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی «نذر قلم» فراخوان داد

دومین جشنواره ملی «نذر قلم» فراخوان داد