مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-12بين الملل

درخواست قطع صادرات نفت و سلاح به رژیم اسراییل


بیانیه تأکید می کند که همه کشور ها باید صادرات اسلحه  را به  رژیم صهیونیستی متوقف کنند، البته درخواست شفاف آقای دکتر رییسی و برخی از رؤسای کشورها، - قطع ارسال نفت و هرگونه کالا به سمت رژیم صهیونیستی و تحریم کالا های این رژیم بود.

وزیر امور خارجه ایران درخواست قطع صادرات نفت و سلاح به رژیم صهیونیستی و ارسال دارو و غذا به غزه را از مفاد مهم بیانیه ریاض بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،امیر عبداللهیان، وزیرامورخارجه کشور در گفت و گو با بخش خبری 21 درباره اجلاس سران کشورهای اسلامی که روز شنبه در ریاض برگزار شد صحبت کردند که در زیر می خوانید : سؤال: آقای امیر عبداللهیان لطفاً درباره آخرین اخبار و بیانیه پایانی این اجلاس توضیح بدهید.

امیر عبداللهیان: نشست سران کشور های اسلامی و عربی، به درخواست جناب آقای دکتر رییسی که البته از حدود سه هفته پیش این درخواست را داشتند و با کمک مقامات کشور عربستان سعودی و دعوتی که از سران کشور ها کردند، امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد.

جناب آقای رییس جمهور علاوه بر سخنرانی شفاف و صریح و منتج به 10 راهکار عملی که در جلسه ارائه دادند، 9 دیدار نیز با سران کشور ها ازجمله رییس جمهور محترم مصر، ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی، نخست وزیر مالزی و سران کشور های نیجریه، موریتانی و برخی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قطع صادرات نفت و سلاح به رژیم اسراییل

درخواست قطع صادرات نفت و سلاح به رژیم اسراییل