مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-23سياسي

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: امنیت ایران مرهون ایثار سربازان است


امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این امنیت مرهون تلاش و ایثار شبانه روزی سربازان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم تحلیف و جشن سردوشی سربازان آموزشی و مراسم استقبال از سربازان جدید الورود منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور جانشین منطقه و جمعی از مسئولین لشکری استان برگزار شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم دوران سربازی را برهه ای طلایی و ارزشمند در زندگی هر فرد دانست و اظهار کرد: در این مقطع زمانی، جوان با گسستن از تعلقاتی که به خانواده دارد به نوعی خود را در معرض آزمون های مختلف قرار می دهد و سعی بر این دارد که با تلاش و کوشش بیشتر از آنها سربلند بیرون بیاید.

وی نقش سربازی در ارتقای امنیت دفاعی نیروهای مسلح را با اهمیت دانست و گفت: از مهم ترین مؤلفه های قدرت و اقتدار ارتش ایران اسلامی، سربازان وظیفه هستند که امروز در واقع رکن ارتش هستند.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی، پاسداری از استقلال و حفظ نظام را از وظایف مهم ارتش دانست و خاطر نشان کرد: ارتش مقتدر ارتشی است که بتواند تکیه گاه ملت باشد و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد که امروز بخش مهمی از این وظایف به واسطه سربازان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: امنیت ایران مرهون ایثار سربازان است

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: امنیت ایران مرهون ایثار سربازان است