مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-30سياسي

فرماندار ری: مدیریت چند بخشی جاده ها باعث اخلال در خدمات رسانی می شود


مدیریت چند بخشی مسیر و جاده ها بویژه در نقاط مرزی با سایر شهرستان ها عامل عدم رسیدگی مناسب و اخلال در خدمات رسانی به این نقاط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در آستانه فرارسیدن فصل سرد سال و پیش بینی وقوع بارش های قابل توجه، هفتمین نشست شورای هماهنگی امور ترافیک شهرستان ری به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سالن شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه ری در این نشست با اشاره به لزوم مدیریت واحد و هماهنگ پیرامون موضوعات مربوط به شورای امور ترافیک در سطح شهرستان، گفت: مدیریت چند بخشی مسیر و جاده ها بویژه در نقاط مرزی با سایر شهرستان ها عامل عدم رسیدگی مناسب و اخلال در خدمات رسانی به این نقاط می شود که موجبات نارضایتی عمومی بویژه رانندگان وسایل نقلیه را فراهم می کند.

باب الحوائجی در ادامه به اجرای طرح های بهسازی و توسعه ای در حوزه راهها و شریان های ترافیکی درون مناطق مسکونی از جمله شهرها اشاره و عنوان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در این حوزه، مورد توجه قرار گرفتن عامل انسانی و علایق و نیازهای شهروندان جهت تردد و دسترسی به نقاط مختلف می باشد.

ارائه هرگونه طرحی بدون مدنظر قرار دادن پیوست های انسانی و نادیده گرفتن نیازهای عابرین و شهروندان قطعا عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: مدیریت چند بخشی جاده ها باعث اخلال در خدمات رسانی می شود

فرماندار ری: مدیریت چند بخشی جاده ها باعث اخلال در خدمات رسانی می شود