مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-20سياسي

ارائه خدمت درمانی رایگان توسط گروه های جهادی در خلخال


همزمان با آغاز هفته بسیج و برپایی بیمارستان سیار در مسجد صاحب الزمان (عج) خلخال به بیش از 180 نفر خدمات درمانی و دندان پزشکی رایگان ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از گروه های جهادی و کارکنان ادارات رزمایش جهادگران فاطمی 3 با محوریت شهید جهادگر شهید علی سیفی در سپاه ناحیه خلخال برگزار شد.

در این ویژه برنامه به همت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه خلخال اولین مرکز مشاوره خانواده مهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش جمعیت طلاق به همت سپاه خلخال با حضور فرماندار خلخال واعضای  شورای اداری شهرستان در محل اداره آب و فاضلاب شهری خلخال  افتتاح شد.

علاوه بر آن به همت معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و گروه جهادی شهید علی سیفی و مراکز جامع سلامت یک و دو شهری و بسیج جامعه زنان بیمارستان سیار در محل مسجد امام زمان (عج) شهر خلخال برپا و بیش از 150 خانوار از خدمات ویزیت و درمان و داروی رایگان با حضور 5 پزشک عمومی و متخصص برخوردار شدند.

امروز همچنین در ادامه برنامه های هفته بسیج  طرح لبخند احسان با مشارکت بسیج سازندگی و گروه های جهادی در قالب خدمات دندان پزشکی در مراکز جامع سلامت یک و دو دانشکده علوم پزشکی خلخال برپا و به بیش از 30 نفر خدمات دندان پزشکی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت درمانی رایگان توسط گروه های جهادی در خلخال

ارائه خدمت درمانی رایگان توسط گروه های جهادی در خلخال