مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 00:252023-11-17بين الملل

دعوت جامعه ورزش از زنجانی ها برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه


سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با انتشار بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم را برای حضور در راهپیمایی 27 آبان دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با انتشار بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم را برای حضور در راهپیمایی 27 آبان دعوت کردند.

سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با همراهی جامعه ورزشی استان ، در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله وحشیانه به غزه، این اقدام نابخردانه صهیونیست ها را موجب شعله ورترشدن مقاومت اسلامی فلسطین و کوتاه شدن مسیر فروپاشی رژیم اشغالگر و غاصب دانستند.

در این بیانیه آمده است: که جنایات جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی در نوار غزه و سایر نقاط فلسطین اشغالی که از 40 روز گذشته با حمله نظامی زمینی و هوایی به غیرنظامیان، زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی که در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت های ضدبشری آغاز شده است، بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها کنار زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جامعه ورزش از زنجانی ها برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه

دعوت جامعه ورزش از زنجانی ها برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه