مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-15اجتماعي

اعمال قانون 7 هزار خودرو در طرح زوج و فرد


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در فاصله زمانی 14 تا 23 آبان ماه حدود 7 هزار خودرو که به صورت غیر مجاز وارد محدوده طرح زوج و فرد شهر اصفهان شده بودند مورد اعمال قانون گرفتند.

- علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در روزهای اخیر که شاهد افزایش آلودگی هوای شهر اصفهان بودیم و همین امر هم منجر به خانه نشین شدن شهروندان آسیب پذیر و تعطیل شدن مدارس و مراکز آموزشی شد مجموعه پلیس راهور براساس وظایف و تکالیف قانونی خود اقداماتی را به منظور کاهش آلودگی هوا در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این خصوص طرح ویژه ای شامل جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از 14 آبان ماه عملیاتی شد.

زارع بیان کرد: راه اندازی مجدد طرح زوج و فرد در مقطع صبح ها علاوه بر عصرها که همیشه برقرار بود باعث کاهش ترددها در محدوده هسته مرکزی شهر اصفهان شد اما برخی از رانندگان به این طرح بی تفاوت بودند که هم توسط دوربین ها و هم به صورت فیزیکی توسط ماموران پلیس راهور مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

  رییس پلیس راهور اصفهان با بیان اینکه جریمه هر بار ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد را 105 هزار تومان اعلام کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 7 هزار خودرو در طرح زوج و فرد

اعمال قانون 7 هزار خودرو در طرح زوج و فرد