مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-15اقتصادي

جلوگیری از خروج 15 میلیون دلار ارز / تبلور دانش بنیان ها در توسعه صنعت پتروشیمی


نایب رییس کمیسیون پتروشیمی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی گفت: تولید گرید LEC 1969 از خروج سالیانه 15 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرد و منجر به ثبت شرکت دانش بنیان شد.

- نایب رییس کمیسیون پتروشیمی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی گفت: تولید گرید LEC 1969 از خروج سالیانه 15 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرد و منجر به ثبت شرکت دانش بنیان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حیدرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون تولید این گرید در انحصار آمریکا و سوئد بوده و ایران با تولید آن به خودکفایی صد در صدی رسیده است، اظهار کرد: شرکت پلیمر آریاساسول با تولید این گرید در راکتور لوله ای نسل جدید خود، پس از شرکت های معظم Sabic و Dow chemical، بعنوان سومین شرکت در حوزه تولید گریدهای نسل جدید Extrusion Coating (دومین Segment پرمصرف جهانی LDPE) مطرح شده و بواسطه آن موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان شده است.

وی با بیان اینکه ایران در کنار دو کشور دیگر می تواند بخشی از بازار بین المللی را بدست آورد، گفت: طبق بررسی انجام شده می توان حدود 20 درصد بازار جهانی گرید پلیمری LEC1969 را در مرحله اول تامین کرد.

نایب رییس کمیسیون پتروشیمی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه تولید گرید LEC1969 دستاوردی جدید در ایران است، گفت: تکنولوژی تولید و دانش فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج 15 میلیون دلار ارز / تبلور دانش بنیان ها در توسعه صنعت پتروشیمی

جلوگیری از خروج 15 میلیون دلار ارز / تبلور دانش بنیان ها در توسعه صنعت پتروشیمی