مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-23سياسي

سردار فدوی: هر اقدام احمقانه ای از صهیونیست ها با پاسخی قاطع از مقاومت روبرو می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است و اگر خبیثان عالم بخواهند اقدام احمقانه «ورود به خاک فلسطین» را کنند با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهند شد و پاسخی پشیمان کننده از .

- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر خبیثان عالم بخواهند اقدام احمقانه ورود به خاک فلسطین را انجام دهند با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهند شد و پاسخی پشیمان کننده از جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است و اگر خبیثان عالم بخواهند اقدام احمقانه ورود به خاک فلسطین را کنند با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهند شد و پاسخی پشیمان کننده از جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به بلوغ کامل رسیده، افزود: همانطور که دیدیم دیروز قصد داشتند اقدامی کنند و ضربه شست محکمی از مقاومت دریافت کردند.

الحمدلله جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه به بلوغ کامل رسیده و خودش می تواند طراحی و اقدام کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه صهیونیست ها نحله سیاسی آمریکا و انگلیس هستند، گفت: صهیونیست ها نحله سیاسی آمریکا و انگلیس هستند و توسط آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: هر اقدام احمقانه ای از صهیونیست ها با پاسخی قاطع از مقاومت روبرو می شود

سردار فدوی: هر اقدام احمقانه ای از صهیونیست ها با پاسخی قاطع از مقاومت روبرو می شود