مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-20بين الملل

تبدیل بیمارستان اندونزیایی غزه به پادگان نظامی صهیونیست ها


سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که رژیم صهیونیستی بیمارستان اندونزیایی غزه را به پادیگاه نظامی برای صهیونیست ها تبدیل کرده است.

- سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که رژیم صهیونیستی بیمارستان اندونزیایی غزه را به پادیگاه نظامی برای صهیونیست ها تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز دوشنبه در سخنانی عنوان کرد، دشمن صهیونیست پس از ارتکاب جنایت علیه بیمارستان شفا، اکنون بیمارستان اندونزیایی در شمال نوار غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرده است .

القدره تأکید کرد، هیچ ضمانتی توسط اشغالگران در مورد کریدورهای امن برای انتقال مجروحان و آوارگان از بیمارستان اندونزیایی معتبر نیست .

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین گفت که 700 نفر از جمله 259 مجروح و بیمار همچنان در بیمارستان شفا محاصره هستند .

وی تصریح کرد، دشمن صهیونیست هر لحظه ممکن است حماقتی را در حق کسانی که از بیمارستان اندونزیایی خارج می شوند، مرتکب شود .

اشرف القدره خاطرنشان کرد، تا زمانی که آخرین مجروح از بیمارستان اندونزیایی انتقال داده نشود، این بیمارستان را ترک نخواهیم کرد .

در همین رابطه، تدروس آدهانوم ، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی گفت: ما از حمله اسراییل به بیمارستان اندونزیایی در غزه احساس وحشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بیمارستان اندونزیایی غزه به پادگان نظامی صهیونیست ها

تبدیل بیمارستان اندونزیایی غزه به پادگان نظامی صهیونیست ها