مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-16سياسي

عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با صهیونیست ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش بزرگداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد با اشاره به تحولات سرزمین های اشغالی، - فرمانده کل ارتش گفت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات بسیار پیچیده و بی سابقه است که برای رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است و نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با صهیونیست ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش بزرگداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد با اشاره به تحولات سرزمین های اشغالی، طی سخنانی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات بسیار پیچیده و بی سابقه است که برای رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است و نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با صهیونیست ها و آغاز مسیر جدید برای آزاد سازی فلسطین است.

وی ادامه داد: روی دیگر عملیات طوفان الاقصی رسوایی و رو سیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر و سکوت کنندگان در برابر این جنایات است.

در این حوادث یک بار دیگر ماهیت دروغین آمریکا مشخص شد و نشان داد آمریکا همان آمریکا هیروشیما، فلوجه و افغانستان است، اما وقیح تر و با تجربه تر که این حوادث چهره وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با صهیونیست ها است

عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با صهیونیست ها است