مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-05ورزشي

رقابت با تیم های صنعتی باید عادلانه باشد


سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرشهید سپاسی می گوید اگر قرار است این تیم در پایان رقابت های فصل جاری راهی لیگ برتر شود، باید وارد رقابتی عادلانه با تیم های صنعتی حاضر در سطح اول فوتبال کشور شود.

- ایسنا/فارس سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرشهید سپاسی می گوید اگر قرار است این تیم در پایان رقابت های فصل جاری راهی لیگ برتر شود، باید وارد رقابتی عادلانه با تیم های صنعتی حاضر در سطح اول فوتبال کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عملکرد تیم فجرسپاسی در این فصل از رقابت های جام آزادگان به شکلی بوده که هواداران این تیم نسبت به بازگشت دوباره به لیگ برتر امیدوار شوند.

اما همواره این نگرانی وجود داشته که در صورت تحقق این امر، باز هم شاهد ناکامی این تیم به واسطه عدم توان رقابت با تیم های بزرگ صنعتی کشور باشیم.

پیشکسوت فوتبال فارس در این ارتباط گفت: یک تیم فوتبال برای کسب موفقیت نیاز به چهار رکن اساسی دارد که نبود هر یک از آن ها می تواند روند نتیجه گیری را با خلل مواجه کند.

غلام حسین پیروانی این 4 رکن را تشریح کرد و افزود: اولین رکن اساسی برای موفقیت یک تیم، بازیکنان و کادرفنی هستند که کیفیت و عملکرد آن ها نقش کلیدی را ایفا می کند.

دومین رکن را حمایت مسئولان می دانم، سوم حمایت تماشاگران و چهارم نیز حمایت صدا و سیما و خبرنگاران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت با تیم های صنعتی باید عادلانه باشد

رقابت با تیم های صنعتی باید عادلانه باشد