مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-29سياسي

بودجه شهرداری ابهر کاملاً عادلانه تعریف شده است


یکی از نکات قابل توجه بودجه شهرداری این است که بودجه کاملاً عادلانه تقسیم شده و همه نواحی شهر در تخصیص آن دیده شده است.

- ایسنا/زنجان سخنگوی شورای شهر ابهر گفت: یکی از نکات قابل توجه بودجه شهرداری این است که بودجه کاملاً عادلانه تقسیم شده و همه نواحی شهر در تخصیص آن دیده شده است.

خدیجه نوروزی ظهر امروز (7 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر خود را مقید به تبعیت از قانون می داند که در این راستا همراهی و تعامل سازنده در چارچوب مقررات با فرمانداری شهرستان را سرلوحه امورات خود قرار داده است.

وی در ادامه گریزی به موضوع افزایش بودجه شهرداری زد و عنوان کرد: در سال 1400 هنگام تحویل شورا از دوره قبلی، بودجه شهرداری 120 میلیارد تومان تصویب شده بود که این بودجه در سال 1401 به 266 میلیارد تومان رسید.

این مسئول با توضیح اینکه در سال 1402 نیز مبلغ بودجه به 577 میلیارد تومان رسید، متذکر شد: همین افزایش بودجه موجب شده تا عملیات عمرانی وسیعی در سطح شهر صورت گیرد و خوشبختانه امروز شاهدیم ابهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

نوروزی با یادآوری اینکه امیدواریم این بودجه با همتی که در اعضای شورای شهر و همکاران شهرداری وجود دارد محقق شود تا شاهد به سرانجام رسیدن پروژه ها باشیم، اضافه کرد: یکی از نکات قابل توجه این بودجه آن است که بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری ابهر کاملاً عادلانه تعریف شده است

بودجه شهرداری ابهر کاملاً عادلانه تعریف شده است