مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 04:202023-11-07سياسي

لحظه شماریِ ملّت های جهان برای پایان رژیم صهیونیستی +فیلم


امروز چهره کثیف و واقعیِ کشورهایِ «دفاع کننده از حقوق بشر» نمایان تر از قبل و بر همه آشکار شده است که آنان دروغگو، - یوگیتا معتقد است که مردم فلسطین نشان دادند که اسراییل در این 75 سال، به انواع جنایات اقدام کرد و جان و مال و ناموس آن ها را سِتاند؛ اما هیچ وقت نتوانست استقامت و ایمان را از آن ها گیرد.

وی طوفان الاقصی را مظهر امیدِ مظلومان می داند چراکه ظالم هر چه تلاش می کند تا خودش را بزرگ جلوه دهد و به پیروزی نزدیک شود باز هم فتح و گشایش از آنِ جبهه مقاومت است و این وعده خداوند است که فرمود: نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ این خبرنگار هندی با بیان اینکه ما هم در مقابل مردم مظلوم فلسطین و غزه، مسئولیت و تکلیف داریم، می گوید: دُرست است که مستقیم نمی توانیم برای مردم فلسطین کاری کنیم اما می توانیم برای آنان دعا کنیم تا خدا به آنان کمک کند و مدد رساند.

*دیگر تحمل دیدن ظلم های رژیم کودک کش را نداریم اسماء فاطمه، بانویی از سرزمین هندوستان است که برای تحصیل علوم دینی، به قم آمده است، او احساس خود در زمان اطلاع از حملات رژیم صهیونیستی به غزه را اینطور بیان می کند: بنده از وقتی شنیدم که چه بلایی سر مردم فلسطین آمده، ناخداگاه امام زمان (عج) را صدا زدم و گفتم: آقا جان! این مظلومان هر روز یکی یکی شهید می شوند؛ مگه آنها، چه گناهی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه شماریِ ملّت های جهان برای پایان رژیم صهیونیستی +فیلم

لحظه شماریِ ملّت های جهان برای پایان رژیم صهیونیستی +فیلم