مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-14اقتصادي

زیرساخت های تأمین انرژی برای سرمایه گذاری در لامرد و مهر فراهم است


استاندار فارس ضمن دعوت از سرمایه گذاران تأکید کرد: تمام زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و گاز برای سرمایه گذاری در شهرستان های لامرد و مُهر فراهم است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس ضمن دعوت از سرمایه گذاران تأکید کرد: تمام زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و گاز برای سرمایه گذاری در شهرستان های لامرد و مُهر فراهم است.

محمد هادی ایمانیه امروز، 23 آبان در جریان سفر به لامرد و مُهر در حاشیه جلسه شورای اداری این دو شهرستان افزود: از جمله در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که به عنوان عسلویه دوم در کشور شناخته می شود زیرساخت ها برای سرمایه گذاری های جدید به ویژه در بحث صنایع پایین دستی مهیا است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه عبور خط انتقال آب خلیج فارس از شهرستان لامرد، شرایط برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع آب بر مانند پتروشیمی و فولاد نیز در این شهرستان وجود دارد.

استاندار فارس گفت: سفر امروز 22 مصوبه برای لامرد و مُهر به دنبال داشت که اجرایی شدن و تحقق آنها کمک بسیاری به توسعه و پیشرفت این 2 شهرستان خواهد کرد.

ایمانیه بیان کرد: در سفر نخست به لامرد و مُهر (بهمن ماه 1400) نیز 33 مصوبه برای این 2 شهرستان داشتیم که تاکنون افزون بر 70 درصد آنها اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های تأمین انرژی برای سرمایه گذاری در لامرد و مهر فراهم است

زیرساخت های تأمین انرژی برای سرمایه گذاری در لامرد و مهر فراهم است