مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-28سياسي

دانش آموزان با بصیرت افزایی و جهاد تبیین باید نسبت به توطئه ها آگاه شوند


رییس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان گفت: باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی، ذهن دانش آموزان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کرده و آنها را از تأثیرات منفی فضای مجازی دور سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدحسن حسینی نیک رییس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان امروز، در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، به موضوع نقش و اهمیت دانش آموزان در انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: دانش آموزان جزو سرمایه های اصلی و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و به عنوان نیروهای جوان و پویا می توانند در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: دانش آموزان از زمان آغاز انقلاب، رسالت و وظیفه خود را تجلی کرده و با جانفشانی در انواع فعالیت های انقلابی، نقش مهم و موثر خود را در دفاع از ارزش های انقلاب نشان داده اند.

حسینی نیک به تلاش دشمنان برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی، ذهن دانش آموزان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کرده و آنها را از تأثیرات منفی فضای مجازی دور سازیم.

حسینی بیان کرد: بسیج دانش آموزی به عنوان یکی از تشکل های فعال در تربیت نسل آینده، برنامه های متنوعی در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی خوزستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با بصیرت افزایی و جهاد تبیین باید نسبت به توطئه ها آگاه شوند

دانش آموزان با بصیرت افزایی و جهاد تبیین باید نسبت به توطئه ها آگاه شوند