مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-11بين الملل

دنیا از منظر سلامت به بحران غزه نگاه کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا خرمنگیر با اشاره به مساله غزه و کشتار زنان و کودکان در یک ماه اخیر یادآور شد: مساله سلامت که از سوی همه کشور ها موضوع مهمی تلقی می شود، - عضو انجمن جهانی پزشکان بدون مرز گفت: جهان باید از منظر سلامت به موضوع غزه نگاه و تلاش کند که حق داشتن سلامت زنان، کودکان و ساکنان غزه را به رسمیت بشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا خرمنگیر با اشاره به مساله غزه و کشتار زنان و کودکان در یک ماه اخیر یادآور شد: مساله سلامت که از سوی همه کشور ها موضوع مهمی تلقی می شود، در خصوص مردم غزه نادیده گرفته شده است.

به گفته وی، نشست های حقوقی برای احقاق حق مردم فلسطین و غزه، تاکنون پاسخ مناسبی برای رسیدن این افراد به حق خود نبوده است و به نظر می رسد جهان باید از منظر سلامت محور به موضوع غزه نگاه کند و تلاش کند که حق داشتن سلامت زنان، کودکان و ساکنان غزه را به رسمیت بشناسد.

خرمنگیر تاکید کرد: باید سلامت زنان و کودکان غزه را به عنوان یکی از حقوق آنان مطالبه کرد و از طریق موضوع سلامت، انجمن ها و تشکل ها را با خود همراه نمود.

وی ادامه داد: در مساله غزه با وجود نگاه حقوقی، نگاه سلامت محور می تواند برگ برنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا از منظر سلامت به بحران غزه نگاه کند

دنیا از منظر سلامت به بحران غزه نگاه کند