مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14سياسي

24 ساعته نشدن بازارچه های مرزی به دلیل عدم وجود نیروی کار کافی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در استان گفت: - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به توافقات تجاری و ایجاد بازارچه های مرزی در سیستان و بلوچستان مشکلاتی به وجود آمده که برای حل آن باید گمرک به صورت 24 ساعته فعالیت کند، ولی متأسفانه نیروی کافی برای انجام آن را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در استان گفت: جذب نیروی انسانی در استان سیستان و بلوچستان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید مسئولان توجه ویژه ای نسبت به نیروهای خود داشته باشند و در استخدام نیروها سعی شود نیروهای جوان، متفکر، خلاق و دارای روحیه جهادی در سازمان ها استخدام شوند.

وی ادامه داد: جذب نیروی انسانی، سکوی پرشی برای افرادی شده که از استان های دیگر در مناطق مختلف این استان جذب می شوند و بعد از مدت کوتاهی می خواهند از این استان منتقل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل مهاجرت نیروها به سایر استان ها عدم وجود جذابیت برای ماندگاری آنان است، گفت: باید ضوابط خاصی برای نیروهایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 ساعته نشدن بازارچه های مرزی به دلیل عدم وجود نیروی کار کافی است

24 ساعته نشدن بازارچه های مرزی به دلیل عدم وجود نیروی کار کافی است