مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-05اقتصادي

بیش از چهار هزار فیبر نوری در خراسان جنوبی اجرا شده است


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: وضعیت موجود فیبر نوری شهری، بین شهری و روستایی در استان به طور مجموع چهار هزار و 254 کیلومتر است که یک زیر ساخت مهم مخابراتی محسوب می شود.

- اسماعیل میری روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت روز جهانی فیبر نوری گفت: چهار هزار و 256 کیلومتر فیبر نوری تاکنون در سطح استان اجرا شده که هزار و 991 کیلومتر هوایی و دو هزار و 263 کیلومتر زمینی بوده است.

میری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار ظرفیت فیبر نوری خانگی در استان فعال است گفت: این توان را داریم که تا 20 هزار ظرفیت گسترش دهیم.

وی در ادامه افزود : ایجاد 20 میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری در کشور توسط دولت هدفگذاری شده که هفت میلیون آن در تعهد شرکت مخابرات است.

مدیر مخابرات خراسان جنوبی با اشاره به مزایای استفاده از بستر فیبر نوری گفت: استفاده از سرورهای مختلف با کاربردهای گوناگون در این بستر، افزایش ارزش افزوده و امکانات ملک، کاهش سرمایه گذاری و هزینه های مرتبط با سیم کشی و داکت کشی داخل ساختمان های بلندمرتبه و صرفه جویی در فضای مورد نیاز برای تاسیسات، کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری به خصوص در اماکن اداری و تجاری و افزایش توان مشارکت با شرکت های تولید محتوا از مزایای بستر فیبر نوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از چهار هزار فیبر نوری در خراسان جنوبی اجرا شده است

بیش از چهار هزار فیبر نوری در خراسان جنوبی اجرا شده است