مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-21بين الملل

زمین حتی با تعهدات اقلیمی هم گرم تر می شود


سازمان ملل متحد روز گذشته (دوشنبه) هشدار داد که تعهدات کشورهای جهان برای کاهش گازهای گلخانه ای، سیاره زمین را در طول قرن جاری به سوی افزایش فاجعه بار دما تا 2.

- سازمان ملل متحد روز گذشته (دوشنبه) هشدار داد که تعهدات کشورهای جهان برای کاهش گازهای گلخانه ای، سیاره زمین را در طول قرن جاری به سوی افزایش فاجعه بار دما تا 2.

9 درجه سانتیگراد سوق خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد در آستانه برپایی کنفرانس آب و هوایی کاپ28 از رهبران کشورها خواسته است تا تلاش مضاعفی در راستای تعهدات خود انجام دهند.

آخرین گزارش برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد با موضوع شکاف موجود بین نیازها و چشم اندازها در ارتباط با انتشار گازهای گلخانه ای حکایت از آن دارد که دمای زمین در طول قرن جاری به نسبت دوران پیش از صنعتی شدن سه درجه سانتی گراد گرم تر خواهد شد.

بر اساس این سند که اندکی پیش از برپایی گفتگوهای آب و هوایی در کنفرانس کاپ28 دُبی (30 نوامبر و 12 دسامبر) منتشر شده، اجرای تعهدات کنونی آب و هوایی کشورهای جهان با در نظر گرفتن وعده هایی که هیچ قید و شرطی برای آنها در آینده لحاظ نشده این افزایش دما را تنها به 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین حتی با تعهدات اقلیمی هم گرم تر می شود

زمین حتی با تعهدات اقلیمی هم گرم تر می شود