مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-28اقتصادي

افزایش در نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان


معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در پایین بودن نرخ بیکاری توجه به نرخ مشارکت اقتصادی مهم است، گفت: افزایش نرخ مشارکت اقتصادی توأم با کاهش بیکاری قطعاً پایداری اشتغال در استان را ایجاد کرده است.

- ایسنا/زنجان معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در پایین بودن نرخ بیکاری توجه به نرخ مشارکت اقتصادی مهم است، گفت: افزایش نرخ مشارکت اقتصادی توأم با کاهش بیکاری قطعاً پایداری اشتغال در استان را ایجاد کرده است.

حسین محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از راهبردهای اصلی اقتصاد استان، رسیدن به یک اشتغال پایدار است؛ به استناد آمارهایی که مرکز آمار ایران به شکل فصلی برای همه استان ها اعلام می کند؛ خوشبختانه جایگاه استان در فصل تابستان و بهار سال 1402 در پایین ترین نرخ قرار داشت.

وی تصریح کرد: بالاترین میزان نرخ مشارکت اقتصادی در استان را در تابستان 1402 و در بهار امسال شاهد بودیم که این امر نشان دهنده آن است که در جهت گیری هایی که در حوزه اقتصادی در زمینه اشتغال پایدار استان وجود داشت به اهداف مدنظر رسیده ایم.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان ادامه داد: نرخ مشارکت اقتصادی در استان با استناد به آمارهایی که مرکز آمار ایران ارائه داده و برای تابستان امسال 51.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش در نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان

افزایش در نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان