مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-31حوادث

دستگیری یک صیاد غیرمجاز در کرج


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج از دستگیری یک صیاد که اقدام به صید ماهی حفاظت شده قزل آلای خال قرمز کرده بود خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج از دستگیری یک صیاد که اقدام به صید ماهی حفاظت شده قزل آلای خال قرمز کرده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیدرضا تونی روز سه شنبه 9 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان منطقه حفاظت شده البرز جنوبی حین گشت زنی در حاشیه رودخانه حفاظت شده کرج موفق به دستگیری یک متخلف صید غیرمجاز شدند.

وی اظهار کرد: از این متخلف دو قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و یک قطعه چوب ماهیگیری (لنسر) و سایر ادوات صید کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

تونی کفت: به استناد ماده 15 قانون شکار و صید، شروع به شکار گونه های حیات وحش اعم از پرنده ها و انواع ماهی های حفاظت شده برخلاف مقررات بوده و قابل تعقیب و مجازات است.

وی گفت: ماهی قزل آلای خال قرمز جزو گونه های حمایت شده بوده و رودخانه حفاظت شده کرج یکی از زیستگاه های اصلی این ماهی در کشور است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج ادامه داد: یک قطعه قرقاول بیمار در منطقه شهرک اوج (حسن آباد) کرج توسط دوستداران حیات وحش از طریق سامانه 1540 تحویل ماموران محیط زیست شهرستان کرج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک صیاد غیرمجاز در کرج

دستگیری یک صیاد غیرمجاز در کرج