مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-18بين الملل

ایمانی پور: سیاست های فرهنگی آمریکا با مخالفان انبوهی مواجه است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: سیاست های فرهنگی آمریکا با مخالفان انبوهی مواجه است که نیروی فرهنگی تغییردهنده نظم موجود و تشکیل دهنده نظم آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در اجلاس فرهنگی بین المللی سنت پترزبورگ در سخنرانی خود، ضمن ادای احترام به روح بیش از 70 خبرنگاری که اخیرا در غزه جان خود را از دست داده اند، جنایات جنگی، نسل کشی و کشتار جمعی کودکان و زنان و غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: وظیفه می دانم که از هر تریبونی برای مهار و توقف این جنایات استفاده کنم و از همکارانم در سراسر دنیا برای نجات مردم مظلوم غزه استمداد بطلبم.

افول هژمونی آمریکا به ویژه در حوزه اقتدار سنتی حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور افزود: فهم این مهم که جهان در کجای سیر تاریخی خود قرار دارد، ما را در شناخت آینده و فرهنگ جهانی در آینده، کمک خواهد کرد.

بی تردید جهان در حال پوست اندازی و گذر از یک پیچ تاریخی است.

افول هژمونی آمریکا به ویژه در حوزه اقتدار سنتی خود یعنی بعد نظامی و به بن بست رسیدن بنیان های فکری آمریکا که با واژگانی چون قرن آمریکایی به سر آمده است و دوران پسا آمریکایی روایت می شود، حکایت از غروب این تفکر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی پور: سیاست های فرهنگی آمریکا با مخالفان انبوهی مواجه است

ایمانی پور: سیاست های فرهنگی آمریکا با مخالفان انبوهی مواجه است