مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-06سياسي

حکایت راننده اتوبوس دیروز؛ مدیرعامل امروز و ترفیع درجه آتش نشانی


حکایت امروز راننده اتوبوس سال های نه چندان دور است که اکنون با درجه آتش پاد دومی به مردم در شغل سخت آتش نشانی خدمت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انسانی خلاق و با استعداد زیاد است که در صورت حمایت از این استعدادها و دست برداشتن از سیاسی کاری و نخبه کشی در هر عرصه ای این نیروی انسانی خلاق و پویا خواهد درخشید.

فرزندان استان نشان داده ا ند که در صورت حمایت قادر به انجام هر کاری خواهند بود و پله های ترقی را یک به یک خواهند پیمود همچنان که محمد رستمی مدیرعامل فعلی آتش نشانی یاسوج و راننده اتوبوس سال های گذشته توانست فعل خواستن را به خوبی صرف کند.

رستمی متولد سال 49 و دارای 4 فرزند است که از سال 81 وارد شهرداری یاسوج و سازمان اتوبوسرانی شده است.

می گوید روح من با کارهای سخت مثل آتش نشانی از همان ابتدا عجین بود و به همین خاطر برای تبدیل وضعیت از واحد اتوبوسرانی به آتش نشانی شب و روز نداشتم چرا که توان مقابله با حوادث را در خود می دیدم.

رستمی از تلاش سال های اخیر خود برای رسیدن به آرزوهایش می گوید که رنج درس خواندن را در این سن و سال و مشکلات مادی به تن می خرد و در حالی که تنها مدرک دوم راهنمایی داشته تلاش می کند و برای رفتن به آتش نشانی اول سیکل و بعد دیپلم و سپس فوق دیپلم تخصصی همین رشته را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت راننده اتوبوس دیروز؛ مدیرعامل امروز و ترفیع درجه آتش نشانی

حکایت راننده اتوبوس دیروز؛ مدیرعامل امروز و ترفیع درجه آتش نشانی