مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-07سياسي

تشکیل کارگروهی ویژه حریم تهران/ حل معضل بافت های فرسوده با بسته تشویقی 19گانه


فرماندار تهران بر لزوم نگهداشت حریم های شهر تهران تاکید کرد و گفت: فرمانداری تهران اهتمام ویژه ای برای حفاظت از حریم شهر تهران دارد.

- فرماندار تهران بر لزوم نگهداشت حریم های شهر تهران تاکید کرد و گفت: فرمانداری تهران اهتمام ویژه ای برای حفاظت از حریم شهر تهران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد قیومی در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا کرده بود ضمن تسلیت کشتار ناجوانمردانه مردم غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: باید در ابتدا از اعضای شورای شهر تهران برای تهیه و بررسی طرح های منطبق با نیاز شهروندان تقدیر کنم.

تهیه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اختصاص بودجه جامع و توجه ویژه به حوزه حمل و نقل به عنوان یک نیاز اصلی شهر تهران، حاکی از نگاه عمیق اعضای شورا به حوزه بودجه ای بود.

ثبت ملی هفته فرهنگی تهران در حال پیگیری است وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در تهران گفت: در حال حاضر ثبت ملی هفته فرهنگی تهران در حال پیگیری است که امسال برای اولین سال پیگیری شد.

اتفاق مبارکی که زحمات بسیاری برای آن کشیده شد.

از سوی دیگر بحث انتخابات و حضور ما در شرایطی که همه به آن واقف هستیم و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری در امر انتخابات که باید در چهار محور امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی ویژه حریم تهران/ حل معضل بافت های فرسوده با بسته تشویقی 19گانه

تشکیل کارگروهی ویژه حریم تهران/ حل معضل بافت های فرسوده با بسته تشویقی 19گانه