مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-17حوادث

قضات شرایط اقتصادی روز جامعه را در پرونده های مهریه و نفقه لحاظ کنند


رییس مجتمع قضایی خانواده شیراز از قضات خواست تا شرایط اقتصادی روز جامعه را در پرونده های مهریه و نفقه در نظر گرفته تا شاهد جمعیت کیفری زندانیان این نوع پرونده ها باشیم.

- ایسنا/فارس رییس مجتمع قضایی خانواده شیراز از قضات خواست تا شرایط اقتصادی روز جامعه را در پرونده های مهریه و نفقه در نظر گرفته تا شاهد جمعیت کیفری زندانیان این نوع پرونده ها باشیم.

جمعی از مقامات قضایی دادگستری کل استان فارس و دادگاه های عمومی انقلاب شیراز امروز، 26 آبان به همراه 30 نفر از قضات با حضور در زندان عادل آباد با بیش از 500 نفر از زندانیان از نزدیک دیدار و ضمن استماع درخواست های قضایی آنان، جهت رسیدگی به موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند.

حجت الاسلام خورشیدی، رییس مجتمع قضایی خانواده شیراز در این دیدار و رسیدگی قضایی گفت: توصیه ما به قضات این است که شرایط اقتصادی روز جامعه را لحاظ کنند، میزان اقساط را کمتر زمان تودیع آن را بیشتر و در قبول اعسار زندانیان معذور توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانیان در حوزه مهریه و نفقه باشیم.

قاضی اشرافی، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز هم در این ارتباط گفت: این نوع رسیدگی در راستای سند تحول قضایی انجام می گیرد که نظارت بر امور زندانیان را از وظایف اصلی دستگاه قضایی دانسته، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات شرایط اقتصادی روز جامعه را در پرونده های مهریه و نفقه لحاظ کنند

قضات شرایط اقتصادی روز جامعه را در پرونده های مهریه و نفقه لحاظ کنند