مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-02اقتصادي

بسیج سازندگی 67 همت تفاهم نامه آبخیزداری اجرا کرد


رییس سازمان بسیج سازندگی اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری را از نیازهای اساسی کشاورزان در روستاها بیان کرد و گفت: بسیج سازندگی در این زمینه 67 همت تفاهم نامه اجرا کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان بسیج سازندگی اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری را از نیازهای اساسی کشاورزان در روستاها بیان کرد و گفت: بسیج سازندگی در این زمینه 67 همت تفاهم نامه اجرا کرد.

سردار محمد زهرایی 11 آبان ماه در نشست کارگروه بسیج سازندگی خراسان شمالی اظهار کرد: 130 میلیون هکتار عرصه در کشور قابلیت اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری وجود دارد اما تنها در 20 میلیون هکتار، مطالعه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در روستاهای محروم بالای 20 خانوار و حواشی شهرها جزء اولویت کاری ما است، افزود: 39 هزار روستای بالای 20 خانوار شناسایی شده اند که فاقد راه مناسب، آب شرب، مدرسه، جاده بین مزارع و .

است.

سردار زهرایی ادامه داد: در حال حاضر بسیج فصل مشترک با دولت است که به دولت برای رفع محرومیت ها کمک می کند.

وی اظهار کرد: مردمی کردن اقدامات بسیج از اولویت هاست و باید ساختار منعطف برای به میدان آوردن همه ظرفیت های مردمی فراهم شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی در ادامه به جنایت های رژیم کودک کش اسراییل در غزه نیز اشاره کرد و گفت: غزه سرآغاز یک فصل نوین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی 67 همت تفاهم نامه آبخیزداری اجرا کرد

بسیج سازندگی 67 همت تفاهم نامه آبخیزداری اجرا کرد