مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:152023-10-25سياسي

تعداد نهایی داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشخص شد


سخنگوی ستاد انتخابات کشور پس از اتمام فرصت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درباره تعداد نهایی ثبت نام کنندگان گفت: 24 هزار و هشتصد و بیست و نه نفر ثبت نام قطعی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبگزاری فارس، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز چهارشنبه (4 آبان) پس از اتمام فرصت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درباره جزییات فرآیند ثبت نام این دوره از انتخابات مجلس گفت: فرصت ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 18 به پایان رسید؛ 24 هزار و هشتصد و بیست و نه نفر ثبت نام قطعی داشتند که 7 هزار و هشتصد و پنجاه و شش نفر امروز ثبت نامشان را نهایی کردند.

وی با اشاره به ترکیب جنسیتی داوطلبان قطعی در این دوره از انتخابات مجلس افزود: 88 درصد داوطلبین را آقایان و دوازده درصد را بانوان تشکیل می دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات در مورد بازه سنی ثبت نام کنندگان نیز گفت:  28 درصد داوطلبان در بازه سنی 30 تا 40 سال، 37 درصد را 40 تا50 سال، 26 درصد را 50 تا 60 سال و 9درصد داوطلبان را افراد 60 تا 75 سال تشکیل دادند.

اسلامی در مورد رتبه بندی استانها در شاخص میزان استقبال نسبت به هر کرسی نیز گفت: استان البرز، تهران، قم، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان، قزوین، فارس و گلستان  رتبه های اول تا دهم را در این شاخص تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد نهایی داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشخص شد

تعداد نهایی داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشخص شد