مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-31اقتصادي

اعزام هیأت های تجاری به کشورهای همسایه افزایش یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: اعزام هیأت های تجاری به کشورهای همسایه باید در راستای سیاست های دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم افزایش یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: اعزام هیأت های تجاری به کشورهای همسایه باید در راستای سیاست های دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم افزایش یابد.

جواد اشرفی، امروز 9آبان در جلسه هم اندیشی جهت اعزام هیأت تجاری به کشورهای همسایه، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی از اعزام هیأت های تجاری به کشورهای مختلف، ایجاد تعاملات بین المللی و روابط تجاری موفق و نیز بازاریابی محصولات تولیدی و همچنین افزایش مبادلات تجاری باید باشد.

به گفته وی؛ توسعه تعاملات باعث امکان تهیه مواد اولیه و یافتن طرف تجاری می شود.

معاون استاندار تصریح کرد: باید در این سفرها با تولیدکنندگان محصولات و یا خدمات مختلف ارتباط برقرار کرده، ظرفیت های موجود را به آن ها معرفی نماییم و بطور متقابل از توان طرف مقابل نیز استفاده کنیم.

اشرفی تصریح کرد: برگزاری نشست های مشترک، ارائه و معرفی محصولات و خدمات و… در طی این سفرها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی، هدف از اعزام هیأت های تجاری را شناخت بازار بدون واسطه و مستقیم، آگاهی از نوع محصولات، کیفیت محصولات، سلایق و نیز آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیأت های تجاری به کشورهای همسایه افزایش یابد

اعزام هیأت های تجاری به کشورهای همسایه افزایش یابد