مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-11دانش

ساختمان خیرساز آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر سیرجان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ساختمان جدید خیرساز آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر سیرجان طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، - ساختمان جدید خیرساز آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر سیرجان طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ساختمان جدید خیرساز آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر سیرجان طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در این مراسم با تجلیل از خیر این پروژه گفت: دانشگاه و آموزشکده های فنی و حرفه ای در سراسر کشور تربیت نیروی کار ماهر برای کارخانه ها را برعهده دارند.

عرفان خسرویان تاکید کرد: آموزشکده های فنی در حقیقت پیشران تامین منابع انسانی برای زنجیره های صنعتی کشور هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم اقتصاد کشور را توسعه دهیم باید نیروی انسانی در حوزه های فنی حرفه ای را تقویت کنیم و زنجیره تولید نیرو های تکنسین را با اضافه کردن زیرساخت های کشور مثل این پروژه که امروز شاهد افتتاح آن بودیم ادامه دهیم.

او تصریح کرد: ما باید در برنامه ششم توسعه 30 درصد آموزش های مهارتی را محقق می کردیم که متاسفانه 14 درصد محقق شده و 16 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان خیرساز آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر سیرجان افتتاح شد

ساختمان خیرساز آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر سیرجان افتتاح شد