مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-05سياسي

سند گردشگری استان اصفهان تدوین می شود


استاندار اصفهان بر تدوین سند گردشگری و تقویم گردشگری استان و ایجاد صندوق حمایت از گردشگری  تأکید کرد و گفت: صندوق حمایت از گردشگری با ساختار مشخص در استان تعریف شود تا هزینه هایی که در حوزه گردشگری به دلیل نداشتن متولی زمین مانده است اجرایی شوند.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان بر تدوین سند گردشگری و تقویم گردشگری استان و ایجاد صندوق حمایت از گردشگری  تأکید کرد و گفت: صندوق حمایت از گردشگری با ساختار مشخص در استان تعریف شود تا هزینه هایی که در حوزه گردشگری به دلیل نداشتن متولی زمین مانده است اجرایی شوند.

سید رضا مرتضوی، امروز(یکشنبه، 14 آبان) در پنجمین جلسه گروه کاری اقتصاد گردشگری و صنایع دستی استان، اظهار کرد: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از دوره های مؤثر و نقاط عطف انقلاب اسلامی است، با تسخیر لانه جاسوسی امتداد جنایت ها و توطئه های آمریکا در کشور قطع شد و به همین دلیل حضرت امام (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی در خصوص دستور جلسات نشست، عنوان کرد: در استان اصفهان بر اساس سند آمایشی که با در نظر گرفتن مجموعه بضاعت ها، چالش ها، مشکلات و شرایط استان تنظیم و تدوین شده دو افق اقتصاد گردشگری و اقتصاد دانش بنیان برای توسعه استان اصفهان ترسیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند گردشگری استان اصفهان تدوین می شود

سند گردشگری استان اصفهان تدوین می شود