مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-18بين الملل

رویترز: آژانس اتمی علیه ایران قطعنامه الزام آور صادر نمی کند


منابع خبری انگلیسی گزارش داده اند بعید است شورای حکام آژانس اتمی در جلسه آتی خود قطعنامه ای الزام آور علیه ایران صادر کند.

- منابع خبری انگلیسی گزارش داده اند بعید است شورای حکام آژانس اتمی در جلسه آتی خود قطعنامه ای الزام آور علیه ایران صادر کند.

یک رسانه انگلیسی در تحلیلی به سردرگمی آمریکا و متحدان غربی این کشور در قبال برنامه هسته ای ایران پرداخته و به نقل از دیپلمات های غربی گزارش داده بعید است شورای حکام آژانس در جلسه آتی خود قطعنامه ای الزام آور علیه ایران صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خبرگزاری رویترز در این تحلیل نوشته برای ایالات متحده و متحدان این کشور راه های چندانی برای مهار فعالیت های هسته ای ایران باقی نمانده، چرا که مذاکرات هسته ای از مدت ها پیش مدفون شده و اعمال تحریم های سخت تر علیه تهران با خطر تشدید تنش ها در منطقه ای که همین حالا به دلیل جنگ غزه در آتش می سوزد همراه خواهد بود.

این خبرگزاری می نویسد در شرایطی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال آینده قدرت مانور واشنگتن را محدود کرده، چهار دیپلمات فعلی و سه دیپلمات سابق غربی فضای نومیدانه ای از چشم انداز های تلاش های غرب جهت مهار برنامه هسته ای ایران ترسیم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: آژانس اتمی علیه ایران قطعنامه الزام آور صادر نمی کند

رویترز: آژانس اتمی علیه ایران قطعنامه الزام آور صادر نمی کند