مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-10سياسي

شهید تهرانی کشور را به اوج بازدارندگی نظامی رساند


شهید تهرانی دانشمندی برجسته بود که تمام عمر خود را صرف عمل کرد و کشور را از لحاظ نظامی به اوج بازدارندگی رساند و مزد خود را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از فریدونشهر حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در نماز عبادی سیاسی جمعه فریدونشهر گفت: 25 آبان  روز حماسه وایثار اصفهان است که همیشه در همه زمینه ها پیشتاز بوده و تشیع 370 شهید در یک روز نشان از در صحنه بودن مردم ولایت مدار استان است.

وی اظهار داشت: شهید تهرانی از نظر رهبر انقلاب دانشمندی برجسته بود که تمام عمر خود را صرف عمل کرد و کشور را از لحاظ نظامی به اوج بازدارندگی رساند و در آخر مزد خودش را از خداوند دریافت و شهید شد.

خطیب جمعه فریدونشهر افزود: شهید تهرانی وصیت کرد روی سنگ قبر من بنویسید اینحا مدفن کسی است که آرزو داشت اسراییل را نابود کند.

شامحمدی رزمندگان غزه را تکمیل کنندگان نقشه شهید تهرانی مقدم عنوان کرد و گفت: اگر این شهید عزیز در ساخت موشک تلاش کرد امروز مجاهدان محور مقاومت تکمیل می کنند و از خود صبوری نشان می دهند  قطعاپیروزی با آنهاست.

وی گفت: کشورهای اسلامی باید مدافع مردم غزه باشند و ضمن محکوم کردن جنایت های اسراییلی ها در آدم کشی به یاری مردم مسلمان غزه بشتابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید تهرانی کشور را به اوج بازدارندگی نظامی رساند

شهید تهرانی کشور را به اوج بازدارندگی نظامی رساند