مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-24سياسي

ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها شد و گفت: باید قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ایجاد شود چراکه هم اکنون ستاد این سند نیز در این نهاد وجود دارد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها شد و گفت: باید قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ایجاد شود چراکه هم اکنون ستاد این سند نیز در این نهاد وجود دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در چهل و هشتمین همایش سراسری مسولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که در مشهد مقدس برگزار شد، با تسلیت مصائب مردم فلسطین در جنگ غزه اظهار کرد: البته لازم است پیروزی جریان مقاومت در این نبرد را تبریک بگوییم چراکه یکی از آثار این پیروزی، جهانی سازی جریان مقاومت است، مردم بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی به خیابان ها آمده اند و شعار دفاع از مقاومت را سر می دهند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه مأموریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها چیست؟ گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری باید به مرجعیت فکری و معنوی توجه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها

ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها