مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-11سياسي

طلبه ای که شغل و درآمد خود را برای تبلیغ دین در روستا رها کرد+عکس


حاج آقا داوری با وجود اینکه شغلی خوب و با درآمد بالا در شهر و دیار خود داشت، همه را رها و کوچ کرد تا در روستا تبلیغ دین کند.

او می گوید: « به فعالیت تبلیغی علاقه زیادی دارم برای همین حاضر شدم با مبلغ بسیار ناچیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، انجام فعالیت های تبلیغی در کنار شیرینی هایش همواره سختی هایی را نیز به دنبال دارد، اما با این وجود کسانی هستند که با وجود داشتن شرایط شغلی مناسب با درآمد بالا در دیار خود، به عشق انجام کار تبلیغی شغل خود را رها می کنند و با فاصله گرفتن از شهر و دیارشان در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و تمام سختی های تبلیغ را به جان می خرند و به انجام کار تبلیغی و فرهنگی روی می آورند.

حجت الاسلام حسین داوری متولد سال 1372، دارای مدرک سطح سه حوزه علمیه و از طلبه های جوانی است که حدود 12 سالی می شود که مشغول انجام فعالیت تبلیغی است.

او پس از سال ها خدمت تبلیغی در شهرستان شبستر، اکنون در مسجد جامع و مسجد امام حسن عسکری(ع) محله ایزد خلیل شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی، رسالت خود را پیش می برد و حدود 8 ماه است که به عنوان مسئول اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به فعالیت می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که شغل و درآمد خود را برای تبلیغ دین در روستا رها کرد+عکس

طلبه ای که شغل و درآمد خود را برای تبلیغ دین در روستا رها کرد+عکس