مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-26سياسي

تاکید ایران و روسیه بر ادامه تلاش های جمعی در فرمت3+3 برای ایجاد ثبات در منطقه


«علی باقری کنی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «میخاییل گالوزین» معاون وزارت امور خارجه روسیه در امور روابط با کشورهای مشترک المنافع دیدار و گفت وگو کرد.

- تاکید ایران و روسیه بر ادامه تلاش های جمعی در فرمت3+3 برای ایجاد ثبات در منطقه علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با میخاییل گالوزین معاون وزارت امور خارجه روسیه در امور روابط با کشورهای مشترک المنافع دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز حضور داشت، درباره طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با همکاری های ایران و روسیه در حوزه پیرامونی، تبادل نظر صورت گرفت.

2 طرف ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه قفقاز جنوبی، اهمیت برگزاری نشست اخیر وزیران امور خارجه در فرمت 3+3 در تهران را یادآور شده و بر ادامه تلاش های جمعی در این فرمت در مسیر تقویت امنیت و ثبات منطقه ای و پیشبرد همکاری های اقتصادی تاکید کردند.

مسائل مرتبط با دیگر تحولات پیرامونی نیز در راستای تقویت همکاری ها در حفظ صلح، امنیت و ثبات منطقه ای و مقابله با تهدیدات مشترک، در این دیدار مطرح و بررسی شد.

روز دوشنبه به دعوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و با وزرای خارجه روسیه، ارمنستان، ترکیه و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و روسیه بر ادامه تلاش های جمعی در فرمت3+3 برای ایجاد ثبات در منطقه

تاکید ایران و روسیه بر ادامه تلاش های جمعی در فرمت3+3 برای ایجاد ثبات در منطقه