مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-21سياسي

برنامه ریزی برای اشتغال زایی 12 هزار نفر در اردبیل


استاندار اردبیل از برنامه ریزی عملی برای ایجاد 12 هزار شغل جدید در حوزه هایی اعم از کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش بنیان تا پایان سال 1403 در راستای نهضت تکمیل زنجیره های پیشرفت استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل از برنامه ریزی عملی برای ایجاد 12 هزار شغل جدید در حوزه هایی اعم از کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش بنیان تا پایان سال 1403 در راستای نهضت تکمیل زنجیره های پیشرفت استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: در راستای نهضت تکمیل زنجیره های پیشرفت استان اردبیل ایجاد 12هزار اشتغال قطعی و پایدار در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش بنیان استان اردبیل تا پایان سال 1403 برنامه ریزی شده است.

وی افزود: جزییات برنامه ایجاد 12 هزار اشتغال قطعی و پایدار در بخش های مختلف استان اردبیل مشخص بوده و یک برنامه کاملاً میدانی و عملی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از برنامه ها در استان اردبیل توسعه و ارتقای بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط و کمک به افزایش ظرفیت بنگاه های اقتصادی بزرگ است که باید اقدامات لازم در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اشتغال زایی 12 هزار نفر در اردبیل

برنامه ریزی برای اشتغال زایی 12 هزار نفر در اردبیل